- Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 5 måneder siden af .
Viser 5 svartråde
Viser 5 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Mit største ønske er at få et lille menneske mere til vores familie.
Jeg ønsker at få det sole, ingen forpligtelser eller navne på attesten. Jeg mangler blot dig til at hjælpe mig på vej
Jeg er 40år gammel og har hjerterum, tid og overskud til at tilbyde det lille menneske den bedste start.
Send mig meget gerne en besked hvis du vil høre mere
Jeg håber at høre fra dig
Hilsen Mig
Hej, skal vi ikke snakke sammen lidt?
Skriv gerne
Hejsa og undskyld mit sene svar
Er jeg heldig du stadigvæk kunne være intereserret.
Hilsen Annette
Hej med dig.
Jeg er lidt nysgerrig på om det kun er en sæddoner du søger, ikke en dele-familie?
Bh
Max
Hello, are you still looking for someone or have already found one?
We are a hetero straight couple, looking for someone who is interested in non-sexual/platonic co-parenting with my boyfriend.
My (Danish)boyfriend really wants to have a biological child but I can’t raise a child due to my health issues. My boyfriend wants to be a father and coparent(only non-sexual) with someone.
The method should be artificial insemination(maybe IUI).
Due to my health condition the child should stay at your place most of the time, except in winter months when I fly home, the child can stay with my boyfriend.
We live in Aarhus and he would like to visit the child about once a week.
But if you prefer to have the child for yourself, it’s ok too, but he would like to be a known sperm donor who can visit the child at least once a month. He wants to be part of the child’s life.
Please let us know if you are interested.
Hvis du stadig mangler en sød donor, kunne jeg være en mulighed 🙂