- This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 1 month siden by
Mb.
-
ForfatterIndlæg
-
-
2026-08-27 kl. 11:41 #10518
MbParticipantHej 🙂
Jeg er 45 år, bor i Aars og har et stort ønske om at blive far.
Det er desværre ikke lykkedes mig at finde en at stifte familie med på den traditionelle måde, men ønsket om at blive far er kun blevet større med tiden. Derfor prøver jeg nu en anden vej.
Jeg søger først og fremmest en kvinde, som også ønsker sig et barn, og som kunne se sig selv i et medforældreskab, hvor vi begge er aktive og nærværende forældre.
Jeg er også åben for altruistisk surrogati, hvis der findes en kvinde, som ikke selv ønsker rollen som mor, men som kunne have lyst til at hjælpe mig med at få drømmen om at blive far opfyldt. Det skal selvfølgelig foregå ordentligt og lovligt og med respekt for alle involverede.
Lidt om mig: Jeg bor i eget hus i Aars sammen med min 10-årige hund. Jeg er oprindeligt uddannet elektriker, men er i gang med pædagoguddannelsen og arbejder pt. om natten ved siden af.
Jeg søger helst en fra Nordjylland eller et sted i rimelig afstand fra Aars. Især hvis vi skal være medforældre, synes jeg, det er vigtigt, at vi bor tæt nok på hinanden til, at barnet kan have både mor og far som en naturlig del af hverdagen.
Jeg er ikke flytbar lige nu, men med tiden kan det godt komme på tale.
Jeg forventer selvfølgelig ikke, at vi skal beslutte noget så stort efter et par beskeder. Vi skal lære hinanden ordentligt at kende og finde ud af, om kemien, tilliden og vores tanker om et barns opvækst passer sammen.
Jeg er nok bedre over en kop kaffe end til lange beskeder frem og tilbage, så et uforpligtende møde vil passe mig rigtig godt.
Hvis du selv går med drømmen om at blive mor og søger en aktiv far – eller hvis du kunne forestille dig at hjælpe mig gennem altruistisk surrogati – så hører jeg meget gerne fra dig.
Man ved jo aldrig, før man har sagt hej.
Håber at høre fra jer hilsen
Martin
-
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.