- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 1 år, 8 måneder siden af .
Viser 0 svartråde
Viser 0 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Tagget: Regnbuefamilie, rugemor
Vi er et par kvinde/kvinde der efterhånden har været i FT behandling i 10 år uden held. Det har resulteret i to englebørn og et hav af spontane aborter. Grunden til vi startede i FT behandling er, min partner gik for tidlig i overgangsalderen og vi derfor var afhængig af både sæd og æg donation. Det viser sig desværre min partners krop afstøder graviditeterne, det kan man ikke behandle. Og jeg er for gammel.
For nogle år siden kiggede vi mod udlandet og rugemor konceptet. Og har sparet alle pengene sammen. Vi mangler bare at finde manden og gør stadigvæk. At finde ham vi kan stole på og ikke snyder os, i et delt forældreskab. Manden vil som udgangpunkt få tildelt alle rettigheder jf. dansk lov til at starte og skal lade en af os adoptere, det er en lang proces.
Hvor findes den mand som er så reel? Og findes han?
Vi har aldrig turde være åbne omkring det før nu. Men ønsket om at blive forældre er så stort, at nu prøver vi.
Hvor du kommer fra i landet har vi ingen krav til, da vi er flytbare for, at få en familie til at fungere. Du må også gerne være fleksibel.