Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      Anonym
      Inaktiv

Som kvinde kan det være utrolig svært at stoppe med at tænke på baby. Det er svært at lade hver med at stresse over det. Derfor vil jeg gerne kunne give mine råd med på vejen.
      Jeg har selv været gravid to gange og begge gange på hhv 2 og 3 måneder.
      Jeg som kvinde ( inden jeg blev gravid anden gang ) sagde til mig selv under samleje at jeg ikke kunne blive gravid, at det var håbløst og at det kun var for lystens skyld at jeg havde sex. To måneder efter var jeg så gravid.
      Den metode der blev brugt var natur metoden og efterfølgende så lå jeg i hvert fald en time med opløftet bagdel.
      Derudover tog jeg også vitaminer ( gravid ) og babyklister ( Det kan man skrive på google så finder man en hjemmeside )
      Det er nemt nok at sige man ikke skal stresse kroppen, men det er endnu svære at lade hver med. Krop og sind snakker ikke altid sammen, men en råd jeg gjorde ved begge graviditeter var simpelhen at sige ( og overbevise ) mig selv om at det ikke kunne lade sig gøre. Den dag i dag har jeg to børn som blev lavet på akkurat samme måde. Den eneste forskel var at jeg hverken brugte babyklister eller tog vitaminer
      Held og lykke derude

Anonym
      Inaktiv

Har købt babyklister klart,da jeg har læst en del omkring det i årenes løb,og tager fertilitetspillerne fra apoteket(vitaminer)og forsøger,at undgå begrænse,koffein har ik rigtigt andre laster mangler kun manden,at forsøge med..

Viser 1 svartråd
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.